УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД „ЗІРОЧКА”

ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ НА 2018 – 2019 Н.Р.

ЗАТВЕРДЖЕНО:

ЗАВІДУВАЧ ДНЗ „ЗІРОЧКА”

____________ Г.В.БІЛЕЦЬКА

Дні тижня Група ПОНЕДІЛОК ВІВТОРОК СЕРЕДА ЧЕТВЕР П'ЯТНИЦЯ
Група №1 І молодша 1) Образотворча діяльність(Ліплення) 09:10– 09:20 2) Музична діяльність 11:10 – 11:20 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:00– 9:10 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань 9:20– 9:30 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Сенсорика) 09:10–9 :20 2) Музична діяльність 11:10– 11:20 3)Будівельно-конструктивна та сенсорна ігрова діяльність 15:50-:16:00 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:00– 9:10 2) Образотворча діяльність (Малювання) 9:20– 9 :30 1) Образотворча діяльність(Аплікація/ конструювання) 09:10– 9:20 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Ознайомлення з навколишнім/ рідна природа) 09:30 – 9: 40
Група №2 ІІ молод 1)Музична діяльність 09:10 – 09:25 2) Образотворча діяльність(Ліплення) 09:35– 09:50 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність (Фізкультура з музичним супроводом) 09:10 – 9:25 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань та ознайомлення з навколишнім 09:40– 09:55 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом логіко-математичних завдань 09:10 – 09:25 2) Музична діяльність 9:40 – 09:55 3)Будівельно-конструктивна та математична ігрова діяльність 16:00 - 16:15 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність (Фізкультура з музичним 09:10 – 9:25 2)Образотворча діяльність (Малювання) 09:35 – 09:50 1)Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності(Ознайомлення з навколишнім та рідна природа) 09:10 – 09 :25 2) Образотворча діяльність (Аплікація/ конструювання) 09:35 –09: 50
Група № 3 Старша 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність (Фізкультура з музичним супроводом) 09:05 - 9:35 2) Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Ознайомлення з навколишнім та рідна природа) 9:40– 10:05 1) Музична діяльність 09:05– 09:30 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом логіко- математичних завдань 09:35 – 10:00 2) Логопедичні родзинки(формування лексико-граматичних категорій мовлення) 11:40 – 12:05 3) Будівельно-конструктивна та математична ігрова діяльність 16:00 – 16:25 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань та ознайомлення з навколишнім 09:05 – 9:30 2) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:35-10:00 3) Образотворча діяльність(Ліплення) 16:00 – 16:25 1) Музична діяльність 09:05 – 9:30 3) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань (Грамота) 09:40 – 10:05 3)Образотворча діяльність ( малювання) 16:00-:16:25 Інтегроване з-тя з пріорітетом мовленнєвих завдань (Художня література) 09:10 –09:35 3) Образотворча діяльність (Аплікація/ конструювання) 09:40 – 10:05
Група №5 старша 1)Логопедичні родзинки(формування лексико-граматичних категорій мовлення) 09:05 – 9:30 2) Фізкультурно-оздоровча діяльність (Фізкультура з музичним супроводом) 09:50-10:20 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань (Грамота) 09:10 – 09:35 2) Музична діяльість 09:35– 10:00 3) Образотворча діяльність (Малювання) 16:00 – 16:25 1) Фізкультурно-оздоровча діяльність 09:05-09:35 2 Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань та ознайомлення з навколишнім 9:40- 10:05 3) Образотворча діяльність(Ліплення) 16:00 – 16:25 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом логіко- математичних завдань 09:05 – 09:30 2) Музична діяльність 09:35 – 10:00 4)Будівельно-конструктивна та математична ігрова діяльність 16:00-16:25 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Ознайомлення з навколишнім та рідна природа) 09:05 –09:30 2) Інтегроване з-тя з пріорітетом мовленнєвих завдань(Художня література) 09: 35 – 10:00 Образотворча діяльність (Аплікація\конструювання) 10:05 – 10:30
Група №4 середня 1)Інтегроване з-тя з пріоритетом пізнавальної активності (Ознайомлення з навколишнім та рідна природа) 09:10-9:30 2)Музична діяльність 09:35 – 09:55 1) Інтегроване з-тя з пріоритетом мовленнєвих завдань 09:05 – 9:25 2)Образотворча діяльність(ліплення) 09:35 – 09:55 3) Фізкультурно-оздоровча діяльність (Фізкультура з музичним супроводом) 15:50 – 16:10 1) Музична діяльність 09:10 – 09:30 2) Образотворча діяльність(Аплікація/ конструювання) 09:40 – 10:00 ) Інтегроване з-тя з пріоритетом логіко-математичних завдань 09:05– 9:25 2) Будівельно-конструктивна ігрова діяльність 09:35 – 09:55 3) Фізкультурно-оздоровча діяльність 15:50-:16:10 1) Інтегроване з-тя з пріорітетом мовленнєвих завдань(Художня література) 09: 05– 9: 25 Образотворча діяльність ( малювання) 09:30 – 09:50
ЩОДНЯ: 1) Звуковимова 2) Трудове виховання (3 р/вдень) 3) БЖД: бесіда-інструкція перед прогулянкою 4) СХД: малювання, ліплення, конструювання, аплікація 5) Художня діяльність: читання художньої літератури 6) Театралізавана діяльність 7) Будівельно-конструктивна діяльність 8) Культурно-гігієнічні навички (3р/вдень) 9) Сюжетно-рольова діяльність 10) Спостереження, бесіди 11) Д/ігри, малорухливі, рухливі ігри 12) Індивідуальна робота (3р/вдень) 13) Загартовуючі процедури, коригуюча гімнастика 14) Завдання на розвиток креативності
ІІ половина дня (всі вікові групи) 1) «Сигнал «Увага всім!» (протипожежна безпека) 2)Морально-етичне виховання 3) Економічне виховання 1) «Сам вдома» (небезпечні предмети) 2)Театралізована діяльність 4) Музичне дозвілля (за планом музичного керівника) 1) « Дитина та інші люди» (правила БЖД:»свій-чужий» і т.д.) 1) Морально-етичне виховання 2) Екологічне виховання 1) «Здоровий і щасливий малюк» (валеологія) 2) Спортивне дозвілля (за графіком інструктора фізкультури) 3) День здоров'я (останній четвер; щомісяця) 1) «Увага: небезпека!» (дорожній рух) 2) Вечір розваг

Кiлькiсть переглядiв: 114